یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
عاشق بیلی شدنمعاشق بیلی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
برنی،گربه کوچولوی منبرنی،گربه کوچولوی من، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خانه پایین تپه

خیابان پاییز🍂کوچه مهر🍁پلاک۲۷🌳🌲

کتاب بشنویم

1400/5/21 15:24
79 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای ما به واسطه آدم های پرتلاش و رویاهای زیباشون به جای شگفت انگیزی تبدیل شده. افرادی که به ایده هاشون باور دارن، اون ها رو دنبال میکنن و در نهایت، یک رنگ تازه به بوم نقاشی زندگی اضافه می‌کنن. ما در رنگی یاب به سراغ ایده ها، کسب و کارها و آدم هایی می‌ریم که دنیا رو به جای بهتر، زیباتر و راحت تری برای زندگی تبدیل می‌کنن.

شاید برات پیش اومده که با خودت فکر کنی، چقدر پیدا کردن یک فرصت برای اینکه در یک گوشه دنج بشینی و برای یک مدت طولانی در دنیای کتاب مورد علاقه‌ات غرق بشی، سخت شده. مشغله های کاری، درس و امتحان مدرسه و دانشگاه ممکنه باعث بشه فکر کنی که دیگه وقتی برای انجام این کار نداری. تو این مواقع پادکستی مثل epitomebooks به کمک ما میاد.

Epitomebooks جایی برای شنیدن درباره کتاب هاست. وقتی فرصت کافی نداری، یا حتی نمی دونی چه کتابی بخونی، این پادکست در هر اپیزود یک پیشنهاد جدید برات داره. گوینده تصمیم گرفته تا درباره کتاب هایی که میخونه و دوستشون داره صحبت کنه. هر اپیزود، یا بسته به موضوع چند اپیزود متوالی، مربوط میشه به یک کتاب و موضوع خاص، که میتونی با سبک نوشته، مشخصات کتاب، نویسنده و خلاصه محتوا آشنا بشی. تهیه کننده این پادکست در سایت epitomebooks متن نوشتاری اپیزودها رو قرار میده. علاوه بر این، گروه کتاب خوانی و گروه گودریدز هم برای این پادکست موجوده که لینک هاش در خود سایت معرفی شده.

اینجا لازمه بگیم که گودریدز (Goodreads) یک شبکه اجتماعی در مورد کتاب هست و کاربرها به کتاب ها امتیاز میدن و اون ها رو به بقیه معرفی میکنن و البته یک عالمه امکانات جالب دیگه هم داره. راستی epitomebooks در سایتش، مشخصات کامل کتاب رو معرفی میکنه و روش های تهیه نسخه الکترونیکی و فیزیکی اون رو هم بهت میگه. در صفحه اینستاگرامش هم می‌تونی بریده های کتاب های مختلف رو بخونی و لذت ببری. اپیزودها در تمامی اپلیکیشن های پادگیر و خود سایت به راحتی قابل دسترسی هستن. یادت باشه با معرفی این پادکست به بقیه، از کتاب خوانی حمایت کنی.

اگر تو هم افراد، کسب و کار و ایده هایی رو می‌شناسی که می‌تونن در رنگی یاب معرفی بشن، حتما در بخش کامنت ها بهمون خبر بده و با معرفی اون ها، ازشون حمایت کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)