یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
عاشق بیلی شدنمعاشق بیلی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
برنی،گربه کوچولوی منبرنی،گربه کوچولوی من، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خانه پایین تپه

خیابان پاییز🍂کوچه مهر🍁پلاک۲۷🌳🌲

۲۰ قدم برای ساختن انگیزه در زندگی🎨🚵🏼‍♂️🎖

1400/5/27 22:51
39 بازدید
اشتراک گذاری

پروژه بیست قدم برای ساختن انگیزه در زندگی – قدم اول

برای ادامه دادن مسیر و رسیدن به رویاها از چی انگیزه می گیری؟ احتمالا پیش اومده که گاهی حس کنی اشتیاق کافی برای ادامه مسیر نداری و نسبت به قبل انرژی کمتری داری. اصلا نگران نباش چون این موضوع ممکنه برای هر شخصی پیش بیاد. اما میدونستی اگر منبع انگیزه ات خودت باشی و شخصا به وجودش بیاری، خیلی اثر موندگارتری داره؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم اول آماده ای؟

مو

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم دوم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم سوم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم چهارم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم پنجم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم ششم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم هفتم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم هشتم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم نهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم دهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم یازدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم دوازدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم سیزدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم چهاردهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم پانزدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم شانزدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم اول آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم هجدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم نوزدهم آماده ای؟

ایجاد اشتیاق اصلا کار پیچیده ای نیست و با بیست قدم ساده اما ارزشمند میشه این کار رو انجام داد. ما هم طی این پروژه باهات همراه میشیم تا با یادآوری نکات موثر به تو کمک کنیم. برای قدم بیستم آماده ای؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)