یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
عاشق بیلی شدنمعاشق بیلی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
برنی،گربه کوچولوی منبرنی،گربه کوچولوی من، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

خانه پایین تپه

خیابان پاییز🍂کوچه مهر🍁پلاک۲۷🌳🌲

هنر و فرهنگ گوگل

1400/5/21 15:12
66 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از ایده ها و رویاها وقتی به مرحله عمل می‌رسن، فقط خود شخص رویاپرداز نیست که ازشون سود میبره، ممکنه یک عالمه آدم دیگه در نقاط مختلف دنیا بتونن از اون ها استفاده کنن و کیفیت زندگی‌شون رو بالاتر ببرن. ما در رنگی یاب به سراغ چنین ایده ها و کسب و کارهایی میریم تا بهت یادآوری کنیم به آرزوها و هدف هات متفاوت تر نگاه کنی.

قدم زدن در موزه ها یک تجربه خاص و متفاوت رو رقم میزنه. مثلا وقتی در یک موزه تاریخی، بین آثار باستانی ایستادی، انگار که در زمان سفر کردی و از زندگی روزمره دور میشی. گالری های هنری تو رو در دنیایی از رنگ و طرح و خلاقیت غرق می‌کنن و نمایشگاه های علمی و تکنولوژی، دیدت رو نسبت به زندگی آینده تغییر میدن. در کشور خودمون و در نقاط مختلف دنیا، تعداد خیلی زیادی موزه، گالری و نمایشگاه ها در موضوعات مختلف وجود داره که حتما اسم بعضی هاشون همین الآن به ذهنت میاد و از وجود بعضی دیگه شاید اصلا خبر نداری! در رنگی یاب امروز یک سرویس اینترنتی رو بهت معرفی می‌کنیم که تو رو به این دنیای زیبا نزدیک تر می‌کنه.

Google Arts & Culture یا همون سرویس فرهنگ و هنر گوگل، اکثر موزه ها و مراکز دیدنی دنیا رو به خونه ات میاره. بیشتر از ۱۰۰ سازمان با انستیتو فرهنگی گوگل همکاری کردن و بهش این امکان رو دادن تا بتونه با استفاده از دوربین گیگا پیکسلی قدرتمندش، مجموعه ای از آثار رو با جزئیات فوق العاده ثبت کنه و به مخاطب ارائه بده. میتونی روی آثار هنری زوم کنی و به دقت بررسی شون کنی و اطلاعات تکمیلی راجع بهش رو بخونی. یا از ابزار شناسایی استفاده کنی و نمونه های هنری رو از هم تشخیص بدی. میتونی انتخاب کنی که بر اساس ترکیب رنگ یا دوره ای که اون اثر ثبت شده، پیشنهاداتی رو بهت ارائه بده.

تورهای پانوراما ۳۶۰ درجه هم برای کاربرها فراهم شده که این امکان رو بهشون میده تا به صورت مجازی و با کیفیت بالا از موزه ها و آثار باستانی دیدن کنن. اگر نرم افزار اندروید و یا آی او اس رو دانلود کنی، میتونی از زبانه دوربین که در بعضی موزه ها ارائه میشه استفاده کنی و با چرخوندن دوربین گوشی در زوایای مختلف، حضور در موزه رو کاملا حس کنی و تجربه واقعیت مجازی رو داشته باشی.

heart1

علاوه بر این ها، این سرویس امکانات دیگه ای هم داره. مثلا یک بخش بازی وجود داره که بهت پازل و سوالاتی میده که با حل کردنشون اطلاعات زیادی به دست میاری. این امکان رو داره که بتونی یک عکس ساده ای که گرفتی رو در این نرم افزار آپلود کنی و سبک نقاشی مورد علاقه ات رو، روی عکس اعمال کنی.همچنین به صورت روزانه، پیشنهادات مختلفی برای بازدید بهت داده میشه و مطالب و مقالات آموزنده ای مثل آشنایی با هنرمندان مختلف هم منتشر میشه. تازه با ادامه فعالیتت توی سایت و تماشای آثار مختلف، بهت یک سری مدال افتخار هم داده میشه که این تجربه رو شیرین تر میکنه، مثلا مدال کسی که همه جواب ها رو میدونه، یا کلکسیونر آثار هنری و …..

از این سرویس میتونی به صورت اپلیکیشن موبایل یا از طریق سایت استفاده کنی. یادت باشه اگر از این تجربه لذت بردی، حتما اون رو با بقیه هم به اشتراک بگذاری.روی جمله های پایین کیلیک کن تا اپلیکیشن رو دانلود کنی.

می‌تونی آدرس سایت رو در اینجا ببینی

نسخه اندرویدش رو می‌تونی از اینجا دانلود کنی

برای نسخه IOS می‌تونی از این لینک استفاده کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)