یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
عاشق بیلی شدنمعاشق بیلی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
برنی،گربه کوچولوی منبرنی،گربه کوچولوی من، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

خانه پایین تپه

خیابان پاییز🍂کوچه مهر🍁پلاک۲۷🌳🌲

سلام😕

1400/8/9 12:39
144 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها من نیاز به بازدید و دنبال کردن بیشتر دارم

متاسفانه اگه دنبال کننده هام به همین روند پیش بره با توجه به این که خودم بسیار کار دارم وبلاگ رو می بندم

وزبحزپلحبحرل$٫لزووسبقثسکطس

شوخی کردم!!😃الان قیافت دیدنیه

موضوع بدید برای پست بعدی

رای گیری:

کارتون جدید:۱

اشپزی:۲

کتاب :۳

سایر موارد:۴ و اسم اون کار

پسندها (2)

نظرات (3)

AsaAsa
9 آبان 00 21:23
سلام وبلاگتون خیلی خوبه 
اسمت چیه؟ 
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
10 آبان 00 12:51
فالو شديد لطفا فالو کنيد