یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
عاشق بیلی شدنمعاشق بیلی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
برنی،گربه کوچولوی منبرنی،گربه کوچولوی من، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

خانه پایین تپه

خیابان پاییز🍂کوچه مهر🍁پلاک۲۷🌳🌲

انیمه

1400/8/9 9:41
141 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها سلام !

شما انیمه دوست دارید؟ 

بریم واسه معرفی چند تا انیمه

۱.شیطان کش

۲.پادشاهی

۳.حماسه وینلند

۴.نا کجااباد موعود

۵.دفترچه مرگ

۶.تایتان مهاجم

۷.ناروتو

۸.مرد تک مشتی

۹.Hajime no Ippo

۱۰.Code Geass

۱۱.توکیو غول

One Piece.۱۲

۱۳.Fullmetal alchemist 

۱۴. شهر اشباح

۱۵.spirited away 

16.Jujitsu kaisen

Sword Art Online.17

۱۸.Hunter X Hunter

۱۹.اسرافیل پایانی

.۲۰.دروازه اشتاینز

۲۱.کیمیاگر تمام فلزی: انجمن برادری

پسندها (3)

نظرات (11)


9 آبان 00 9:45
انیمه چیه؟؟
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
کارتون های ژاپنی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:47
سلااااام
انیمه خود منهههه🥲✨💕💕💕💕💕💕
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
سلام خوشگلم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:56
انیمه کارتون ژاپنی نیسسس
حیحححح

انیمه خود حقیقتهههه

انیمه اصن...
ولش کن🥲😂
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
ببخشید اناهیل نمی دونستم چطور توضیح بدم.چه خبر. میای دوست باشیم؟

9 آبان 00 9:57
شما ژاپنی هستین؟
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
خیر &zwnjولی انیمه عشقه

9 آبان 00 10:00
منظورم آناهل جان بود
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
او ولی فکر نکنم اناهیل جان هم ژاپنی باشن ولی فکر کنم اوتاکو هستن

9 آبان 00 10:05
اوتاکو از کشور های خارجیه؟
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
خیر به طرفدار های انیمه میگن اوتاکو
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 10:10
من آناهِل هستم😀🍓✨
سلامتی تو چه خبرا!!!؟
آرهههه حتماااااا
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
خبری نیست 
کدوم شهر زندگی می کنی؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 10:11
نه من ژاپنی نیستم ریحانه جان💕💕
اما تا حدودی میتونم ژاپنی حرف بزنم و فوق العادددددددده طرفدار انیمه هستم، یعنی اوتاکو!
کلا عاشق همه چیز ژاپنم...
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
منم همین طور
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 10:12
نه نه تو درست توضیح دادی.
توضیح خوبیه برای کسی که نمیدونه🙃🦋
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 11:21
شیراز
دختر خانه پایین تپه
پاسخ
من تهران
خواهر مهربون💗💗خواهر مهربون💗💗
9 آبان 00 11:49
دنبال شدید لطفا دنبال کنید